Zarząd Oczyszczania Miasta
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 

Biuletyn Informacji Publicznej

RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - Zarząd Oczyszczania Miasta > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  Drukuj
 

Sprawy przyjmowane są od mieszkańców:

-  telefonicznie -22 277 04 70, 22 277 04 99 od poniedziałku do piątku w godz. 730-1530,

-  elektronicznie - zom.@zom.waw.pl; sekretariat@zom.waw.pl;

-  pisemnie na adres - ZOM Al. Jerozolimskie 11/19 00-508 Warszawa;

-  pisemnie faxem - 0 22 628 26 74;
-  osobiście - w siedzibie ZOM, Warszawa,  Al. Jerozolimskie 11/19, sekretariat III p., pokój 303.


O sposobie załatwienia sprawy zainteresowani powiadamiani są w terminach określonych zapisami Kodeksu Postępowania Administracyjnego.


Skargi i wnioski Dyrektor ZOM przyjmuje w każdy poniedziałek w godzinach 1400-1500. Osoby zainteresowane proszone są o uprzednie umówienie się w Sekretariacie ZOM (prosimy o podanie przedmiotu sprawy oraz imienia i nazwiska).

 
 
Wprowadził Tomasz Popłoński 11-12-2007
Aktualizujący Niedziałek Magdalena (ZOM) 28-06-2017
Zatwierdzający Fryczyńska Iwona (ZOM) 28-06-2017
Publikujący Bartold Jan (GP) (Gabinet Prezydenta (GP)) 01-07-2017
Liczba odwiedzin: 4163
Rejestr zmian